خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از لالجین

ساخت وبلاگ

خرید آنلاین انواع گلدان از لالجین

رشد روزافزون زندگی های آپارتمانی، انسان های زیادی را از داشتن باغچه و فضای سبز در منزل محروم کرده است. از طرفی نتایج تحقیقات بسیاری نشان می دهد که برای کاهش اثرات انواع آلودگی ها اعم از آلودگی هوا، آلودگی صوتی و… نباید خانه ها را خالی از گل و گیاه گذاشت. با شهر سفال همراه باشید.

اینجاست که به مفهومی به نام گیاهان آپارتمانی می رسیم. گیاهانی که نشاط و سرزندگی را به خانه های ما بر می گردانند و به کاهش اثرات مخرب آلودگی های صوتی و هوا کمک شایانی می کنند. آگلونما، برگ انجیری، بگونیا، پپرومیا، پوتوس، برگ بیدی، سانسوریا، فیتونیا، اینها نام برخی از گل ها و گیاهان آپارتمانی هستند.

گلدان های سفالی و سرامیکی، یکی از گزینه های مطرح برای نگهداری گل های آپارتمانی و حتی گل های گلدانی مخصوص فضاهای باز از قبیل میادین شهرها، بلوارها، پارک ها، بوستان و… می باشند. 

خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی
خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی

مزایای گلدان های سفالی و سرامیکی

از مزایای مهم استفاده از گلدان سفالی و گلدان سرامیکی نسبت به سایر گلدان ها، می توان به، کمک به داشتن محیط زیستی سالم تر و حفظ و نگهداری آن برای نسل های آینده اشاره کرد. زیرا تمام ماده ی تشکیل دهنده ی سفال و سرامیک، خاک می باشد که کاملأ طبیعی و قابل استفاده ی مجدد است و در صورت شکسته شدن گلدان و عدم کارآیی نیز، هیچ آسیبی برای هوا ندارد.

گلدان محیطی

گلدان های محیطی، به گلدان هایی اطلاق می شود که حجم بزرگتری نسبت به گلدان های معمول خانگی دارند. این گلدان ها معمولأ بصورت بی رنگ و خام پخت و عرضه می شوند و با توجه به حجم قابل توجه شان، از وزن بیشتری نسبت به سایر انواع گلدان برخوردارند.

گلدان های محیطی تمامأ از جنس سفال می باشند که به روش قالبی و چرخی تولید می شوند. کاربرد آنها بیشتر در فضاهای باز یا فضاهای سرپوشیده ی خیلی بزرگ می باشد.

ورودی مغازه ها، پاساژها، مراکز خرید، ادارات، بانک ها، تالارها و باغ ها و نیز میادین و بلوارهای شهرها از جمله جاهایی هستند که گلدان های محیطی مصرف می شوند.

گلدان سفالی

گلدان های سفالی از گل رس تولید می شوند گل رس حالت خمیری شکل و چسبنده دارد و دلیل رنگ آن هم بخاطر وجود آهن در خاک رس است، و به دو روش چرخی و قالبی ساخته می شوند.

در روش چرخی سفالگر با استفاده از چرخ سفالگری محصولاتی را تولید می کند و در روش قالبی با استفاده از قالب های گچی از پیش آماده شده محصولات را می سازند.

این روش یک سری نکات مثبت دارد، اینکه با توجه به تنوع در مدل های قالب گچی می توان انواع مختلفی از سفال ها را ساخت، دوم اینکه چون در این روش از قالب استفاده می شود اندازه سفال کاملا یک اندازه م متقارن است و تعداد زیادی از یک محصول همگی یک اندازه هستند.

و نکته آخر این است که چون از قالب استفاده می شود و سفالگر پشت چرخ نیست می توان در روز تعداد زیادی از یک محصول را تولید کرد. برای اینکه بیشتر راجع به سفال بدانید پیشنهاد می شود مقاله سفال چیست را مطالعه کنید.

گلدان های سفالی بدنه ظریف تری نسبت به گلدان های سرامیکی دارند و به دلیل اینکه بدنه متخلخل دارند باعث می شود آب گلدان زودتر خشک شود و ممکن است به مرور زمان رنگ گلدان به دلیل نفوذ آب به بدنه تغییر کند، این زمانی اتفاق میافتد که سفال لعابکاری نشده باشد.

خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی
خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی

گلدان سرامیکی

مواد اولیه تشکیل دهنده سرامیک ها ترکیب شده از چند نوع مواد است که نتیجه آن یک مایع دوغابی حالت است که نه خیلی سفت است و نه خیلی روان و حالت چسبندگی هم ندارد.

تولیدکنندگان برای تولید محصولات سرامیکی از قالب های گچی استفاده می کنند، به همین دلیل است که ما مدل های مختلفی از محصولات سرامیکی را داریم.

گلدان های سرامیکی به دلیل جنس بدنه و لعاب استحکام خوبی دارند و به خوبی از گیاه مراقبت می کنند و برای گیاهان رطوبت دوست مناسب هستند زیرا آب داخل گلدان مدت زیادی طول می کشد تا خشک شود. پیشنهاد می شود مقاله سرامیک چیست را مطالعه کنید.

خرید آنلاین انواع گلدان سرامیکی
خرید آنلاین انواع گلدان سرامیکی

گلدان تبلیغاتی

سلیقه‌ی تبلیغاتی صاحبان برندها و مشاغل، هر روز گرایش بیشتری به جایگزینی محصولات تبلیغاتی دوست‌دار محیط زیست پیدا می کنند. پیش روی این موضوع به حدی بوده که امروز شاهد حذف سالنامه های تبلیغاتی شرکت های بزرگ و جایگزینی انواع بهینه‌تر تبلیغات هستیم.

یکی از محصولات تبلیغاتی دوست‌دار محیط زیست که از لحاظ ماندگاری تبلیغات، چندین برابر سالنامه و … عمر مفید دارد، گلدان تبلیغاتی می باشد. گلدان های تبلیغاتی در انواع طرح ها و رنگ ها، قابلیت جا گرفتن تبلیغات شما روی میز مشتری هایتان را برای سال های طولانی دارا هستند.

از طرفی هزینه تمام شده این محصولات بسیار پایین تر از موارد تبلیغاتی دیگر است و با عمر مفیدی که اشاره شد، شاید بتوان آنها را در زمره‌ی بهینه‌ترین گزینه ها‌ی مطرح برای تبلیغات شرکت ها، ادارات، برندها و… دانست. این محصولات در دو نوع سرامیکی و سفالی و در سایزها و رنگ های گوناگون قابل اجرا هستند.

خرید آنلاین انواع گلدان تبلیغاتی
خرید آنلاین انواع گلدان تبلیغاتی

تشخیص گلدان مرغوب

گلدان های سرامیکی مرغوب کاملا متقارن و یک اندازه هستند و بدنه صاف و شفافی دارند، این موارد ممکن است در گلدان سفالی چرخی صدق نکند چرا که کار دست است و ممکن است اینطور نباشد اما در روش قالبی مانند گلدان های سرامیکی است. 

قیمت انواع گلدان

انواع گلدان ها با توجه به جنس و سایزی که دارند، قیمت های متفاوتی هم دارند، گلدان های سفالی از گلدان های سرامیکی قیمت مناسب تری دارند و ارزان تر هستند.

خرید عمده انواع گلدان

فروشگاه شهر سفال امکان خرید عمده انواع گلدان سفالی و گلدان سرامیکی را فراهم کرده تا شما بتوانید از راه دور به راحتی خرید خود را انجام دهید و نیازی به خرید حضوری نباشد. این امکان چند سال است که انجام می شود و تاکنون مشکلی هم برای خریداران از بابت سفارشات بوجود نیامده است.

راستی! خوشحال میشیم در   کانال تلگرام   یا  پیج اینستاگرام    شهر سفال عضو بشید.

 
خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از لالجین...
ما را در سایت خرید آنلاین انواع گلدان سفالی و سرامیکی از لالجین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شهر سفال ceramicvase بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 29 آبان 1401 ساعت: 14:07